چه اثرات طب میکرو چینی Osmotherapy
نوشته شده توسط : rshaole

چه اثرات طب میکرو چینی Osmotherapyچه اثرات طب میکرو چینی Osmotherapy

همانطور که می دانید، که یک بار کلیه ها آسیب دیده، آنها دشوار است برای تعمیر، به طوری که درمان این بیماری به طور عمده در تسکین علایم هدف، و دیالیز درمان اصلی است. علاوه بر دیالیز، پیوند کلیه در نظر گرفته موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، اما آن را به زمان طولانی برای پیدا کردن یک اهدا کننده، و بیشتر از آن، آن را بسیار گران است.

به منظور کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای زندگی بهتر، کارشناسان سالهای زیادی را به این مطالعه از روش جدید برای درمان بیماری های کلیوی اختصاص داده است. بر اساس طب سنتی چینی Osmotherapy طب میکرو چینی را به واقعیت می آید. این نوآوری از طب سنتی چینی و امید تازه ای برای بیمارانی که در حال مبارزه با بیماری کلیوی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی است که اثرات درمانی زیر را در درمان بیماری های کلیوی.

از یک طرف، دارو میکرو Osmotherapy پزشکی چینی به عنوان در گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، و ماتریکس خارج سلولی و اهانت آمیز توصیف کرد. پس از آن بخشی ضایعه مواد تشکیل دهنده موثر نفوذ، آنها می توانند از انتشار عوامل التهابی متوقف کردن و تمیز از مواد مضر است. بنابراین، آن را بلافاصله و به طور موثر می تواند بدتر شدن کلیه ها را متوقف کند.

از سوی دیگر، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می تواند خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال شدن و تحریک بهبود ساختار کلیه. مواد تشکیل دهنده فعال در طب چینی می تواند فیبروز کلیوی مسدود، گشاد شدن عروق و بهبود اختلال. در همین حال، این دارو می تواند ترشح فاکتورهای رشد ترویج، به منظور فعال شدن تشکیل عروق خونی جدید و برای سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرول است. پس از درمان سیستمیک، عملکرد کلیه خود را به بسیاری را بهبود بخشد. بنابراین، سطح کراتینین خود را کاهش می دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,بیماری های کلیوی,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: